Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Συχνές Ερωτήσεις

  1. Mου αρέσει μια προσφορά. Τί κάνω;

Απλά πάτησε το κουμπί "Αγόρασέ το" πριν λήξει η προσφορά. Επέλεξε με ποιόν τρόπο επιθυμείς να την εξοφλήσεις(τραπεζική κατάθεση, πιστωτική, PayPal, αντικαταβολή) και θα λάβεις μέσω email τις οδηγίες εκτύπωσης του κουπονιού. Πρέπει πάντα να δηλώνεις τα πραγματικά στοιχεία σου, καθώς κατά την εξαργύρωση του κουπονιού στην επιχείρηση (κυρίως σε ξενοδοχείο και καζίνο) θα χρειαστεί να γίνει ταυτοποίηση με την ταυτότητα ή το διαβατήριο σου.

  1. Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσω την προσφορά που αγόρασα;

Κάποιες προσφορές έχουν μεγάλη διάρκεια εξαργύρωσης. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων οι προσφορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την επόμενη ημέρα της αγοράς τους, εκτός και αν η προσφορά αναφέρει κάτι διαφορετικό. Συνήθως το κουπόνι εκτυπώνεται και εξαργυρώνεται από την ώρα της αγοράς και έχει διάρκεια από 1 εως 3μήνες και οι όροι εξαργύρωσης αναγράφονται επάνω σε αυτό.

  1. Μπορώ να αγοράσω μια προσφορά για να το χρησιμοποιήσει κάποιος τρίτος ( π.χ. φίλος ή συγγενής);

Φυσικά και ναι! Κατά τη διαδικασία αγοράς μιας προσφοράς, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το όνομα του δικαιούχου του κουπονιού.

  1. Μπορώ να αγοράσω 2 ή παραπάνω κουπόνια της σημερινής προσφοράς;

Οι περισσότερες προσφορές σου δίνουν τη δυνατότητα αγοράς περισσότερων του ενός κουπονιών.

  1. Πώς χρησιμoπoιώ το κουπόνι μου;

Κάνετε "Είσοδο" στο www.cbooking.gr και "κλικάρετε" στο πεδίο "Τα κουπόνια μου". Στη συνέχεια εκτυπώνετε το κουπόνι σας και το δίνετε στην επιχείρηση την ημέρα της επίσκεψής σας. Πρέπει οπωσδήποτε να δηλώσετε τα πραγματικά στοιχεία σας, καθώς κατά την εξαργύρωση του κουπονιού ενδέχεται να γίνει ταυτοποίηση με ένα δημόσιο έγγραφο (Ταυτότητα ή Διαβατήριο).
Προσοχή: Το κουπόνι δεν αποστέλλεται ποτέ στο mail του χρήστη, για λόγους ασφάλειας. Το κουπόνι εκτυπώνεται πάντα από το λογαριασμό σας.

  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω μέρος της αξίας του κουπονιού μου;

Το κουπόνι ισχύει μόνο για την συγκεκριμένη προσφορά και δεν αντικαθίσταται με χρήματα.

  • Mπoρώ να συνδυάσω τo κoυπόνι μoυ με άλλες πρoσφoρές;

Δεν μπορεί να συνδυαστεί το κουπόνι με άλλες προσφορές της επιχείρησης, εκτός και αν αυτό δηλώνεται στην προσφορά.

  • Έχω κερδίσει Bonus. Πώς το χρησιμοποιώ;

Για να ενημερώθείτε για το bonus σας κάνετε "Είσοδο" στο www.cbooking.gr και "κλικάρετε" στο πεδίο "Bonus Λογαριασμού". Kάθε φορά που θέλετε να αγοράσετε μια προσφορά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το bonus σας χωρίς κανένα περιορισμό.

  • Θέλω να διαγραφώ από τη λίστα του Newsletter σας

Για να διαγραφείτε από τη λίστα των μελών μας που ειδοποιούνται μέσω e-mail για τις καθημερινές μας προσφορές το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανοίξετε το newsletter που σας στείλαμε και στο κάτω μέρος της σελίδας να πατήσετε το link “unsubscribe from this list”. Αν ωστόσο θέλετε ενημέρωση για τις προσφορές μας όποτε το θελήσετε μπορείτε να επισκέπτεστε το site μας στο www.cbooking.gr ή την σελίδα μας στο Facebook.

  • Αγόρασα μια προσφορά αλλά η παραγγελία μου εμφανίζεται σε κατάσταση "Δεν έχει πληρωθεί" ή το κουπόνι μου δεν εμφανίζεται στο λογαριασμό μου

Αν η αγορά έγινε μέ κάρτα μέσω vivapayments, αρχικά ελέγξτε αν τα χρήματα όντως αφαιρέθηκαν από την πιστωτική/χρεώστική/prepaid κάρτα ή από τον PayPal λογαριασμό σας.
Στη συνέχεια βεβαιώθείτε οτι δεν υπήρξε κάποιος "βίαιος" τερματισμός κατά τη διαδικασία αγοράς. Σε κάθε περίπτωση αποστείλετε email στο support@cbooking.gr ώστε να ελέγξουμε άμεσα το status της αγοράς σας και να πιστώσουμε το κουπόνι στον λογαριασμό σας (αν απαιτείται).
Αν η αγορά έγινε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό βεβαιώσου οτι μας έχεις στείλει στο email ή στο fax μας το σχετικό αποδεικτικό. Μόλις το δούμε και ελέγξουμε την κατάθεση θα εγκρίνουμε άμεσα την αγορά.

  • Τί συμβαίνει στην περίπτωση πoυ η επιχείρηση από την οποία έχω αγοράσει κουπόνι κλείσει;

Το cbooking.gr εγγυάται για την συνεργασία τoυ με αναγνωρισμένες και αξιόπιστες επιχειρήσεις προκειμένου να παρέχει στα μέλη του την μέγιστη ποιότητα στις υπηρεσίες που προβάλλει. Άλλωστε οι πρώτοι πελάτες είμαστε εμεις οι ίδιοι! Επειδή όμως το cbooking.gr λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο ως μεσολαβητής πρέπει να γνωρίζετε οτι την υπηρεσία (ή προϊόν) δεν την παρέχει το cbooking.gr αλλά η εκάστοτε επιχείρηση. Το ποσό που έχετε καταβάλλει αποδίδεται στην επιχείρηση η οποία είναι και υπεύθυνη για την παροχή της υπηρεσίας. Σε περίπτωση που αυτή κλείσει (κάτι που φυσικά όλοι απευχόμαστε) το cbooking.gr δεν φέρει καμία ευθύνη απέναντι στους αγοραστές των κουπονιών όσο αφορά στην επιστροφή των χρημάτων. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ίδια την επιχείρηση με την οποία και θα έρθετε σε συνεννόηση για τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. 

  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Cbooking.gr;
  • Mε e-mail στο sales@cbooking.gr
  • Στο τηλέφωνο 2613 019690 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 16:00)
  1. Τί είδους κάρτες γίνονται αποδεκτές;

Υποστηρίζονται όλες οι προπληρωμένες και χρεωστικές πιστωτικές κάρτες VISA, MasterCard και American Express ανεξάρτητα εκδότριας τράπεζας (εντός ή εκτός Ελλάδας). Επίσης υποστηρίζονται όλες οι corporate πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών.

  1. Τί άλλο πρέπει να έχω μαζί μου για να εξαργυρώσω την προσφορά μου;

Εφόσον λάβετε μέσω email τις οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού σας, πρέπει να το εκτυπώσετε και να το έχετε μαζί σας την ημέρα που θα το δώσετε στο ξενοδοχείο. Κατά την άφιξή σας πρέπει απαραίτητα να έχετε μαζί σας την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας, ώστε να γίνει η ταυτοποίηση. Επίσης σημαντικό είναι να ενημερώσετε την επιχείρηση πριν την προσέλευσή σας.

  1. Θα χρεωθώ αν γίνω μέλος του Cbooking.gr;

Είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το να γίνετε μέλος του www.cbooking.gr!!!

  1. Είναι το Cbooking.gr ασφαλές για να κάνω συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας;

Εντελώς. Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδεται μέσω SSL κατευθείαν στις τράπεζες και κανένα στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στους servers μας.

  1. Αν δεν έχω ή δεν θέλω να χρησιμοποιήσω πιστωτική κάρτα;

Μπορείτε να αγοράσετε την προσφορά και ΧΩΡΙΣ πιστωτική κάρτα!
Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη διαδικασία, ή απλά δεν θέλετε να χρησιμοποιείτε την πιστωτική σας κάρτα online, αλλά δεν θέλετε να χάνετε καμία από τις μεγάλες μας προσφορές, μπορείτε να εξοφλείτε το ποσό με κατάθεση σε κάποιον από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς στις συνεργαζόμενες με εμάς τράπεζες ALPHA BANK, ΕΘΝΙΚΗ,  (αποστέλλοντάς μας τον αριθμό συναλλαγής ή την απόδειξη πληρωμής με fax στο 2610874949) ή μπορείτε να επιλέξετε την παραλαβή του κουπονιού με αντικαταβολή μέσω Γενικής Ταχυδρομικής με4,3€ και παραλαβή την επόμενη εργάσιμη.

  • Προσπαθώ να ολοκληρώσω τη συναλλαγή μου μέσω πιστωτικής κάρτας και μου εμφανίζει ένα παράθυρο "Verified by VISA" όπου μου ζητάει έναν επιπρόσθετο κωδικό ασφαλείας. Τί είναι αυτό;

Η υπηρεσία Verified by VISA είναι μια πρόσθετη δικλίδα ασφαλείας στις online αγορές σας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Visa
Με ένα απλό βήμα πριν την ολοκλήρωση της online συναλλαγής σας, η υπηρεσία Verified by Visa διασφαλίζει ότι η κάρτα σας δεν χρησιμοποιείται κακόβουλα από τρίτους. Αρκεί να γραφτείτε στην υπηρεσία.
Μέσω της χρήσης ενός μοναδικού Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας που εσείς θα δημιουργήσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά την πιστωτική σας κάρτα στις αγορές σας στο www.cbooking.gr!
To μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε για την υπηρεσία με την τράπεζα ή τον οργανισμό που εξέδωσε την κάρτα σος, επιλέγοντας έναν κωδικό και ένα προσωπικό μήνυμα
Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή της κάρτας σας, ο αριθμός της θα αναγνωρίζεται αυτόματα κάθε φορά που θα τη χρησιμοποιείτε για τις συναλλαγές σας. Το παράθυρο Verified by VISA θα εμφανίζεται κατά την συναλλαγή σας με το www.cbooking.gr και η Τράπεζα θα ζητάει τον Προσωπικό σας Κωδικό Ασφαλείας.
Όταν εισάγετε σωστά τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας της κάρτας σας, επιβεβαιώνετε ότι είστε ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος της κάρτας και μόνο τότε ολοκληρώνεται η αγορά σας.

  1. Αγόρασα μια προσφορά από το Cbooking.gr, αλλά δεν θέλω να τη χρησιμοποιήσω. Μπορώ να την ακυρώσω;

Από την ημερομηνία αγοράς της και εντός 14 ημερών, μπορείς να την ακυρώσεις και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω στο ακέραιο (ως bonus ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό), με μοναδική προϋπόθεση ότι δεν την έχεις εξαργυρώσει, εκτός και εάν ορίζεται από την προσφορά διαφορετικά το θέμα του χρόνου ακύρωσης. Για να ακυρώσεις την προσφορά σου, απλά στείλε μας email στο support@cbooking.gr με το τηλέφωνό σου και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Έχω εταιρεία, πώς μπορώ να βάλω μια προσφορά μου στο cbooking.gr;
Πανεύκολα! Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2610874949 (ώρες 10.00 - 16.00) ή στο sales@cbooking.gr  για περισσότερες πληροφορίες.